Re: KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Březen 20 11:05:03 CET 2004

> Musím říci, že mě napadlo (spíše praštilo do očí) v podstatě to samé jako
> kolegu. Nazývat to jako Mandrake 10 CZ mi přijde víc jak lapidární.

Pokud vim, tak obsahem neni 10.0 download, ale prvnich 5 cd powerpacku. Ne 3
cd, ale 5. Cili to je rozhodne neco jineho, nez co je k dispozici na ftp
serverech. Stejne tak mam pocit, ze si QCM muze nazvat baleni 5cd powerpacku
s jejich manualem a podporou v podstate jak chce. Pokud to nebude odporovat
zde platnemu pravu. A to jejich nazev rozhodne neodporuje.
K dispozici je o errata (ceska). Pokud nekomu vadi, ze v 10 comm jsou chyby,
tak by bylo fajn ukazat na distribuci, ve ktere chyby nejsou. Nikdo nerekl,
ze ona verze od qcm je nejlepsi na svete a ze fedora je proti tomu srot.
Jedinym obsahem mailu bylo proste oznameni dostupnosti. Nic vic, nic min.
Zadne vasne. Jen proste oznameni. Co ho tak zkusit chapat?

--
Zdenek Mazanec, Contactel. s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz