KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

RAY ray na cmd-site.net
Neděle Březen 21 13:11:38 CET 2004

Dne so 20. března 2004 11:05 Zdenek Mazanec napsal(a):

> Pokud vim, tak obsahem neni 10.0 download, ale prvnich 5 cd powerpacku. Ne
> 3 cd, ale 5. Cili to je rozhodne neco jineho, nez co je k dispozici na ftp
> serverech. Stejne tak mam pocit, ze si QCM muze nazvat baleni 5cd
> powerpacku s jejich manualem a podporou v podstate jak chce. Pokud to
> nebude odporovat zde platnemu pravu. A to jejich nazev rozhodne neodporuje.
> K dispozici je o errata (ceska). Pokud nekomu vadi, ze v 10 comm jsou
> chyby, tak by bylo fajn ukazat na distribuci, ve ktere chyby nejsou. Nikdo
> nerekl, ze ona verze od qcm je nejlepsi na svete a ze fedora je proti tomu
> [...]

Zdeňku nezlob se na mě, ale nazývat něco (ať už je to PowerPack či ne) jako
Mandrake 10 CZ v době, kdy je v cookeru a bugzille jasně vidět, že to nebude
asi finální verze Mandraku 10, je prostě lapidární. Chápu, že chtějí aby se
to dobře prodávalo, ale.... vždyť i Mandrakesoft to jasně označuje jako
Community. Svým způsobem by se to dalo chápat jako poškozování dobrého jména
MandrakeSoftu - označovat betu jako finální produkt - lidé, kterým něco
nebude fungovat budou zase o desítce roznášet bludy...
Nazvat si to můžou samozřejmě jak chtějí, ale kde to potom jsme? To už rovnou
můžu každej měsíc udělat z Cookeru ISO obrazy a pokaždý to nabízet jako novou
verzi? Nebo ne?
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net