Re: ncurses & SIGWINCH

Petr Vasicek petr851 na seznam.cz
Neděle Březen 21 17:34:34 CET 2004

> Pokud vim, tak select vubec nesaha na prichozi data, jenom kontroluje,
> jestli uz tam nejaka jsou. Takze kdyz si nejdriv selectem zkontrolujes
> jestli uz prisly data a pak pouzijes ncurses na jejich precteni, tak mi
> to jako moc spinave reseni neprijde...

Opravdu dekuji za jiny navrh reseni, nicmene stale plati, ze snazne
ucastniky konference prosim o odpovedi na ony tri otazky uvedene
v puvodni zprave. Radeji bych problem vyresil a pri te prilezitosti se
neco noveho priucil, nez jej proste obesel. Dekompozici a algoritmus
si radeji navrhnu sam... ;)

Tedy pro snazsi orientaci:
1) Je mozne z moji obsluhy signalu nejak zavolat tu puvodni,
aby vsechno udelala jak ma (tzn, nejak interne uvedomila getch(),
ze ma skoncit s KEY_RESIZE)?

2) Jak vubec retezeni signalu funguje, jsem zvykly z DOSu na
retezeni ve stylu preruseni asm/INT 2F a podobne. Jde to nejak
podobne v Linuxu na vyssi urovni (C) se signaly?

3) Jak udelat - obecne - smycku typu co jsem popisoval a pri
tom pouzit jen nezbytne nutne _minimum_ casu CPU?

Dekuji za vas cas,
Petr Vasicek
Chcete nejnovější mobily za korunu, haldy volných minut, rok bez paušálu nebo další výhody? Přejděte se svou firmou na Oskara a vyberte si. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=72525%26url=http://www.oskarmobil.cz/business/getting_started/sada.php