ncurses & SIGWINCH

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Březen 22 09:42:22 CET 2004

On Sun, Mar 21, 2004 at 05:34:34PM +0100, Petr Vasicek wrote:
> 3) Jak udelat - obecne - smycku typu co jsem popisoval a pri
> tom pouzit jen nezbytne nutne _minimum_ casu CPU?

 Vsechny cesty vedou k select().

 Jinak v ncurses je pomerne dost funkci na jemnejsi pouzivani getch() --
 to znamena  nejen blokovane/neblokovane  cteni (nodelay()). Je  mozne i
 cekani s nejakou casovou  prodlevou. Kouknete se na wtimeout(). Ja jsem
 pouzival cca 80 ms.

 Pokud pouzivate  Gpm knihovnu pro mys  a chcete i "citlivost"  na pohyb
 mysi pokud cekate na znak tak se mozna stejne dostanete k selectu().

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/