Re: KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Březen 21 20:23:48 CET 2004

RAY <ray na cmd-site.net> writes:

> Zdeňku nezlob se na mě, ale nazývat něco (ať už je to PowerPack či ne) jako
> Mandrake 10 CZ v době, kdy je v cookeru a bugzille jasně vidět, že to nebude
> asi finální verze Mandraku 10, je prostě lapidární. Chápu, že chtějí aby se
> to dobře prodávalo, ale.... vždyť i Mandrakesoft to jasně označuje jako
> Community.

  Nevidím na tom nic lapidárního. Produkt se jmenuje MDKL10CZ a je
založen na MDKL10CE. Jeho vývoj bude vypadat takto ...

  | MDK 10 CE
  |           + updaty   |
  |----------->-------------------->-------------->
  | Mandrake Linux 10 CZ

  ... a pořád to bude MDK Linux 10 CZ. Myslíte si, že by QCM mělo
počkat až na Official? (No flame, pouze řečnická otázka) Já si to
nemyslím.

> Svým způsobem by se to dalo chápat jako poškozování dobrého jména
> MandrakeSoftu - označovat betu jako finální produkt - lidé, kterým něco
> nebude fungovat budou zase o desítce roznášet bludy...

  o tento název je MandrakeSoftem odsouhlasen, takže nevím kde berete
    tu jistotu, že by se dalo mluvit o poškozování jména

  o ty bludy by se roznášeli i tak, protože většině lidí je úplně
    jedno jestli MDK10 má dodatek "Community Edition" nebo "Official",
    jakmile to vyšlo, všichni stahují a považují to za 10-ku

> Nazvat si to můžou samozřejmě jak chtějí, ale kde to potom jsme? To
> už rovnou můžu každej měsíc udělat z Cookeru ISO obrazy a pokaždý to
> nabízet jako novou verzi? Nebo ne?

  To je samozřejmě trochu přehnané tvrzení, ale i to si pod tím můžete
představit (fantazii se meze nekladou).

--
Robert Vojta