KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

RAY ray na cmd-site.net
Neděle Březen 21 20:31:57 CET 2004

Dne ne 21. března 2004 20:23 Robert Vojta napsal(a):

>   Nevidím na tom nic lapidárního. Produkt se jmenuje MDKL10CZ a je
> založen na MDKL10CE. Jeho vývoj bude vypadat takto ...
>
>   | MDK 10 CE
>   |           + updaty   |
>   |                      = MDK 10 Official
>   |                      |                 + updaty
>   |----------->-------------------->-------------->
>   | Mandrake Linux 10 CZ
>
>   ... a pořád to bude MDK Linux 10 CZ. Myslíte si, že by QCM mělo
> počkat až na Official? (No flame, pouze řečnická otázka) Já si to
> nemyslím.

Řeč o tom, zda-li počkat, či ne, tady nešla... Bývá ale zvykem nazývat věci
pravými jmény, zvláště pak u věcí, jenž někdo nabízí k prodeji.

>   o tento název je MandrakeSoftem odsouhlasen, takže nevím kde berete
>     tu jistotu, že by se dalo mluvit o poškozování jména

To, že byl název odsouhlasen je nová informace. Vlastně je to teď ještě horší.
MandrakeSoft se dal na neprůhlednou cestu... Slovo Mandrake v názvu si rovnou
může nahradit za Micro...

>   o ty bludy by se roznášeli i tak, protože většině lidí je úplně
>     jedno jestli MDK10 má dodatek "Community Edition" nebo "Official",
>     jakmile to vyšlo, všichni stahují a považují to za 10-ku

Vy to možná považujete, ale Vy nejste většina...

--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net