nastaveni vysilaciho vykonu wifi

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Neděle Březen 21 19:37:30 CET 2004

> Fajn, takze karty, ktere jsou klientem mohou porusovat limity CTU?

no neviem jak v cechach ale na slovensku to porusuje kazde druhe zariadenie.

> To je blbost, uznejte sam.

Napisal som co som vypozoroval z prace mojich wifi kariet. a drivrom
hostAP a orinoco z jadra. Ale ked ste taky mudri ze viete co je a co
nieje blbost preco sa vobec pitate ludi vo fore. Ja som vas bez nejakych
invektiv oboznamyl z tym co som vedel a vy sa takto odvdacite cloveku za
snahu.

> Samozrejme ze i klientovy lze nastavit (s mekkym i) vykon.

dakujem za jazykove okienko.

> Je to vec harware ne ovladace, kdyz to umi pro
> mod AP proc by to neumel pro mod klient?

mne to pride celkom logicke a namusi to byt problem HW ale i firmware.
take prism2.x karty su vlastne samotne zariadenie na pci karte (take
Magic Boxy to vyuzivaju a pracuju v AP mode pomocou wlan-NG drivrou
ktore master mod nepodporuju) takze i ich firmware to nemusi povolovat.

inak ani u zariadeni ktore som mal v rukach sa v managed mode nedal
nastavo vat vykon.

p.s.
ked si to vezmete logicky tak nato klienti sa prisposobia na vykon a
podmienky vysielaca. takze ked ten je v norme jake vyzaduje CTU tak
klienty budu vyzarovat nissi alebo obdobny vykon. lebo v pripadoch ked
na spojenie budu potrebovat vyssi vykon nebudu pocut AP. (iked v
pripadoch vhodne nerovnomernych pripadoch parametrou prostredia to
platit nebude)