nastaveni vysilaciho vykonu wifi

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Březen 21 21:20:04 CET 2004

On Sun, Mar 21, 2004 at 07:37:30PM +0100, Marek Blasko wrote:
> Napisal som co som vypozoroval z prace mojich wifi kariet. a drivrom
> hostAP a orinoco z jadra. Ale ked ste taky mudri ze viete co je a co
> nieje blbost preco sa vobec pitate ludi vo fore. Ja som vas bez nejakych
> invektiv oboznamyl z tym co som vedel a vy sa takto odvdacite cloveku za
> snahu.

Ne, protoze to neni pravda. Napriklad karte xi-626 lze regulovat vykon
pomoci hostap v jakemkoliv rezimu. Vzdyt vyzareny vykon nesouvisi
s modem, ve kterem karta je. Sdelte nam presny typ karty, verze
wireless tools, WIRELESS_EXT, hostap-driver, pripadne orinoco_cs.

> p.s.
> ked si to vezmete logicky tak nato klienti sa prisposobia na vykon a
> podmienky vysielaca. takze ked ten je v norme jake vyzaduje CTU tak

Muj selsky rozum mi rika neco jineho:
Klientska karta nevi, zda-li je vysilac daleko a porusuje normy nebo
blizko a reguluje si vykon. V obou pripadech detekuje stejnou silu
signalu. Zaver je jasny.

Jsme dost off-topic, vysla hezka knizka o wifi, kupte si ji.

-- Dalibor Straka