KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

lucas xxlucas na centrum.cz
Neděle Březen 21 19:53:28 CET 2004

Zdenek Mazanec wrote:

> Kazda takova verze ma svoje vlastnosti a
>svoji dobu vyvoje.
>Ja osobne povazuji 10.0 za vyrazne mene chybovou nez trebas 9.0.

souhlasim,, s mdk jsem od 7.1 a toto je co se tyce "vychozi" stavu
nejmene chybova verze jaka od mandraksoftu vysla,
navic pokud bereme take,ze se zacina stavet na "nove rade" kernelu, tak
si myslim, ze u mdksoftu udelali dost prace...

puvodne jsem nechtel vubec reagovat v tomto vlaknu na zadny mail,ale
nevydrzel, jsem ....

to Bibri ->>> divim se jsi to sem vubec posilal, myslim, ze do
mandrake.cz to stacilo. Ikdyz chapu, tvou dobrou vuli
zkusit nalakat nejakeho noveho uzivatele mdk. Alespon by si nemusel
"celit" tak stupidnim otazkem, hloupym a nemistnim
poznamkam nekterych vrchnich prudicu v teto konferenci....

to Zdenek : neda se nez souhlasit

to all:   www.mandrake.cz, mandrakesoft.com, mandrake.contactel.cz <<<<<
tady se da vsechno v pohode precist co chcete
o distribuci mandrake linux vedet.

                                 luc