Re: KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Březen 21 19:39:43 CET 2004

> Zdeňku nezlob se na mě, ale nazývat něco (ať už je to PowerPack či ne) jako
> Mandrake 10 CZ v době, kdy je v cookeru a bugzille jasně vidět, že to nebude
>
> asi finální verze Mandraku 10, je prostě lapidární. Chápu, že chtějí aby se
> to dobře prodávalo, ale.... vždyť i Mandrakesoft to jasně označuje jako
> Community. Svým způsobem by se to dalo chápat jako poškozování dobrého jména
> MandrakeSoftu - označovat betu jako finální produkt - lidé, kterým něco
> nebude fungovat budou zase o desítce roznášet bludy...

10.0 community je tim, cim je - hotovy produkt, ktery ma za sebou jistou
historii vyvoje a ladeni. To, ze bude existovat ciselne shodna verze 10.0
s privlastkem Official (co jinym) je proste dane modelem vyvoje.
Pokud pouziju vasi(tvoji) optiku a rozvedu ad absurdum, tak mdk 9.1 je
vlastne takova lepsi beta predchazejici mdk 9.2. A svym zpusobem to bude
pravda, linux, i mandrake, prochazi kontinualnim vyvojem. A cas od casu
jednotlivi distributori ubali neco, co prohlasi za stabilni/oficialni a
ted treba i komunitni verzi. Kazda takova verze ma svoje vlastnosti a
svoji dobu vyvoje.
Ja osobne povazuji 10.0 za vyrazne mene chybovou nez trebas 9.0.

> Nazvat si to můžou samozřejmě jak chtějí, ale kde to potom jsme? To už
> rovnou
> můžu každej měsíc udělat z Cookeru ISO obrazy a pokaždý to nabízet jako
> novou
> verzi? Nebo ne?
Ne uplne jak chteji. Nepochybuji o tom, ze nazev konzultovali s
MandrakeSoftem. A ano, kdokoliv muze co mesic ubalit par is z cookeru a
vydavat to jako novou verzi. Nikdo tomu nebrani.
Nicmene sam MandrakeSoft vydava novou verejnou verzi (nove) kazdych 6
mesicu jako komunitni a s jistym zpozdenim (nejcasteji se uvadi 2-3
mesice) oficialni verzi postavenou na predesle komunitni. Kde je tedy
problem?

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz