KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

RAY ray na cmd-site.net
Neděle Březen 21 20:36:36 CET 2004

Dne ne 21. března 2004 19:39 Zdenek Mazanec napsal(a):

> [...]
> s privlastkem Official (co jinym) je proste dane modelem vyvoje.
> Pokud pouziju vasi(tvoji) optiku a rozvedu ad absurdum, tak mdk 9.1 je
> vlastne takova lepsi beta predchazejici mdk 9.2. A svym zpusobem to bude
> pravda, linux, i mandrake, prochazi kontinualnim vyvojem. A cas od casu
> jednotlivi distributori ubali neco, co prohlasi za stabilni/oficialni a
> ted treba i komunitni verzi. Kazda takova verze ma svoje vlastnosti a
> svoji dobu vyvoje.
> Ja osobne povazuji 10.0 za vyrazne mene chybovou nez trebas 9.0.

Je to sice kontinuální vývoj, ale s jasným cílem. Nebo se snad kernel a
mandrake vyvíjí "jen tak" bez cíle? Kde to jsme?

> Ne uplne jak chteji. Nepochybuji o tom, ze nazev konzultovali s
> MandrakeSoftem. A ano, kdokoliv muze co mesic ubalit par is z cookeru a
> vydavat to jako novou verzi. Nikdo tomu nebrani.
> Nicmene sam MandrakeSoft vydava novou verejnou verzi (nove) kazdych 6
> mesicu jako komunitni a s jistym zpozdenim (nejcasteji se uvadi 2-3
> mesice) oficialni verzi postavenou na predesle komunitni. Kde je tedy
> problem?

Problém je v názvu pod kterým se komunity verze nabízí (u QCM). Nikde jidne jí
nahledejte.

--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net