Re: KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Březen 21 21:14:45 CET 2004

> Je to sice kontinuální vývoj, ale s jasným cílem. Nebo se snad kernel a
> mandrake vyvíjí "jen tak" bez cíle? Kde to jsme?
Co je na Mandrake 10.0 CZ bez cile?

> Problém je v názvu pod kterým se komunity verze nabízí (u QCM). Nikde jidne
On u nas taky podobny produkt nikdo neprodava. V jistem smyslu ma QCM u
nas na mandrakelinux monopol. Ostatni prodavaji bud krabice od
MandrakeSoftu nebo sety od QCM..

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz