KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

RAY ray na cmd-site.net
Neděle Březen 21 21:39:43 CET 2004

Dne ne 21. března 2004 21:14 Zdenek Mazanec napsal(a):

> Co je na Mandrake 10.0 CZ bez cile?

Právě, že bez cíle neni nic. Ale někdo se tady snažil navodit atmosféru, že
iso obrazy se dělají v náhodně vybraný den...

> On u nas taky podobny produkt nikdo neprodava. V jistem smyslu ma QCM u
> nas na mandrakelinux monopol. Ostatni prodavaji bud krabice od
> MandrakeSoftu nebo sety od QCM..

Ale co. Ceny maji slušný, práci odvádějí výbornou (dle mýho), takže jim ten
"monopol" i přeju.
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net