(NE)Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Březen 21 21:40:47 CET 2004

On Sun, 21 Mar 2004, Tomas Zatko wrote:

> Mam GeForce 4 MX, jadro 2.6.0 a drivre buildnute nvidiackym instalatorom
> (pre Debian nie su predkompilovane).  Ziadne problemy s tym nemam, tak
> by som sa chcel spytat, ci si mal 2.6.0 - pripadne s akym vysledkom.

Lidi, kteri nemeli popsany problem, uz tu bylo mnoho. Reportovane byly
rozlicke karty s jadry 2.6.[01234] kompilovanymi ruznymi verzemi gcc, na
ruznych distribucich, s/bez IO-APIC apod.

Spis je potreba najit nekoho, kdo problem _mel_ a podarilo se ho vyresit.
Prvnim krokem k reseni problemu je moznost jeho reprodukce.

-- Honza Houstek