(NE)Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Neděle Březen 21 21:06:42 CET 2004

> Skompiloval som jadro len z fakt nutnym minimom. Okrem nutneho
> zakladu snad len 2oss moduly a modul sietovky. Ziadne ACPI,FrameB.
> atd.
>
> Vysledok: ziadny - zda sa mi ze je cas "potrebny na padnutie" o nieco
> dlhsi cca. 5 min.
>
> Mimo konfery tento problem riesim z jednim frantikom, ktoremu to
> zacalo fachat po prekompilovani jadra 2.6.4. No nevie presne ktora
> zmena je ta spravna tak mi poslal .config. Nejako sa v tom povrtam,
> skompilujem a dam vedet.

Zdravim!

Mam GeForce 4 MX, jadro 2.6.0 a drivre buildnute nvidiackym instalatorom
(pre Debian nie su predkompilovane).  Ziadne problemy s tym nemam, tak
by som sa chcel spytat, ci si mal 2.6.0 - pripadne s akym vysledkom.
.t..