nastaveni vysilaciho vykonu wifi

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Neděle Březen 21 22:04:08 CET 2004

> Ne, protoze to neni pravda. Napriklad karte xi-626 lze regulovat vykon
> pomoci hostap v jakemkoliv rezimu. Vzdyt vyzareny vykon nesouvisi
> s modem, ve kterem karta je. Sdelte nam presny typ karty, verze
> wireless tools, WIRELESS_EXT, hostap-driver, pripadne orinoco_cs.

no skusim jednu tu mam. skusal som to z kartou Lucent Technologies
PC24E-00-ET (2MB  IEEE 802.11 compatibile) a drivrom z jadra i z hostAP
ostante kde som to skusal neviem ake maju typi a verzie.

ale na baraku mam router a tam som to skusil teraz a hostapdriver 0.1.2
a pokial dam iwconfig txpower auto tak to prejde pokial ho nastavym na
nejaku hodnotu tak to napise:

--------
Error for wireless request "Set Tx Power" (8B26) :
     SET failed on device wlan0 ; Operation not supported.
--------

To je urcite i dovod preco v managed mode iwconfig nevypisuje tx power
narozdiel od ad-hoc ci master

> Muj selsky rozum mi rika neco jineho:
> Klientska karta nevi, zda-li je vysilac daleko a porusuje normy nebo
> blizko a reguluje si vykon. V obou pripadech detekuje stejnou silu
> signalu. Zaver je jasny.

to nevie ale vie zistit aky ma signal a podla toho sa da priblizne urcit
aky vysielaci vykon moze skusit pouzit. urcite nepouziva ten maxiamlny
navyse vzdy je to dane len tym ci porusuje podmienky AP ak ich neporusi
je velmy mala pravdepodobnost ze ich porusia klienty.

> Jsme dost off-topic, vysla hezka knizka o wifi, kupte si ji.

a naco?