(NE)Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Barton Jaroslav jaroslav.barton na sh.cvut.cz
Neděle Březen 21 22:06:27 CET 2004

Pomohlo to pac grafarna pak uz nesdili irq s usb. Nejak se mi
nepodarilo zjistit jak donutit APIC nebo bios s vypnutym apicem aby
IRQ grafiky nesdilel. Kdyz na to prijdu tak budu jen rad. Jo a z
windows se nedavno presel(6mesicu), z linuxu sem se spoustu naucil,
ale porad mam par win navyku...

Jarda