(NE)Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Březen 21 22:15:32 CET 2004

On Sun, 21 Mar 2004, Barton Jaroslav wrote:

> Pomohlo to pac grafarna pak uz nesdili irq s usb. Nejak se mi
> nepodarilo zjistit jak donutit APIC nebo bios s vypnutym apicem aby
> IRQ grafiky nesdilel.

Neda se irq te grafice nebo USB nastavit primo v tom ovladaci?

> Jo a z windows se nedavno presel (6mesicu), z linuxu sem se spoustu
> naucil, ale porad mam par win navyku...

Z te poznamky o win navycich si nic nedelejte, u kernelu, obzvlast tak
horkeho jako je v soucasne 2.6.x, je porad v sestavovacim procesu par much
a muze se stat (reps. stava se), ze (ne)kompilace zdanlive nesouvisejicich
komponent ovlivni jinou komponentu.

Na druhou stranu, bylo-li to skutecne sdilenim IRQ, mohl jste si toho
vsimnout nezavisle na pokusech s jadrem ...

Ja osobne v kompilaci minimalniho kernelu obsahujiciho zkoumanou vec
nevidim nic windowsoviteho. Ostatne existuje oficialni navod, jak by mel
nevyvojar kernelu postupovat pri detekci mista, kde je chyba. Je v nem
vylozene doporucena metoda "pulenim intervalu" postupne vic a vic chybu
lokalizovat.

-- Honza Houstek