(NE)Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 22 07:13:28 CET 2004

Barton Jaroslav wrote:
> Pomohlo to pac grafarna pak uz nesdili irq s usb. Nejak se mi
> nepodarilo zjistit jak donutit APIC nebo bios s vypnutym apicem aby
> IRQ grafiky nesdilel. Kdyz na to prijdu tak budu jen rad. Jo a z

Sice nemam 2.6x kernel, ale nvidia je uplne nekde jinde nez u vas:

cat /proc/interrupts
   9:          0   IO-APIC-level  acpi
  16:   12880917   IO-APIC-level  nvidia
  17:    6082511   IO-APIC-level  Intel ICH2
  19:     638911   IO-APIC-level  usb-uhci
  23:          0   IO-APIC-level  usb-uhci

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!