(NE)Vyreseno: Re: Mrznutie X s drivrami NVIDIA a kernelom 2.6.3

Patrik Skovajsa cracken_hc na zmail.sk
Neděle Březen 21 20:12:27 CET 2004

> Tak sem to jeste nevyresil. Ted i pres to ze uz mam kernel bez FB,
> APIC a mam danou volbu mem=nopentium tak to vymrzlo. Tak sem ho jeste
> zkusil zkompilovat bez usb a fire wire. Snad uz to bude konecne
> fungovat.
> Jarda
Skompiloval som jadro len z fakt nutnym minimom. Okrem nutneho zakladu snad len 2oss moduly a modul sietovky. Ziadne ACPI,FrameB. atd.

Vysledok: ziadny - zda sa mi ze je cas "potrebny na padnutie" o nieco dlhsi cca. 5 min.

Mimo konfery tento problem riesim z jednim frantikom, ktoremu to zacalo fachat po prekompilovani jadra 2.6.4. No nevie presne ktora zmena je ta spravna tak mi poslal .config. Nejako sa v tom povrtam, skompilujem a dam vedet.