KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Březen 22 09:59:29 CET 2004

On Sun, Mar 21, 2004 at 07:50:28PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:
> "bezte prdet na nadrazi" je typicky vasneproste vyjadreni :-))) Vy jste
> zcela jasne oznacil 10.0 Comm za nehovy produkt (zamrzlou betu). Coz
> _neni_ pravda. A pokud je, tak kazda predchozi verze libovolne distribuce
> je zamrzlou betou verze nasledujici (coz taky mozny pohled na vec, mozna i
> lepsi).
> Stejne tak jsem nikdy netvrdil, ze neco nebo nekoho nemate rad. Nicmene
> vase komentare jsou velmi vasnive a velmi zasadne stavene. Kdyz pripoctu,
> ze kam mi pamet saha jste se jeste nikdy nemylil, tak proc se vlastne
> [...]

Vase opozice k cemukoliv, co neni pouze pochvala, je velmi expresivni.
Podivejte se, co jste hned v prvni reakci "vydedukoval" aniz jsem to
napsal.

Ja se samozrejme mohu mylit, ale umim cist. A kdyz vidim rozpory, tak si
prectu a udelam Re:, i kdyz to je jasna prilezitost pro Vas, abyste ze
me okamzite udelal "zbytecneho prudice".

Ja chapu, ze na Vase hracky se sahat nesmi a ze jdete tak daleko, ze
svoje nabozenstvi musite strkat i do signatury. Jenze to Vas neopravnuje
k tomu, aby vsichni ostatni museli mit nazor presne jako Vy a nikdo se
nemohl zeptat (zejmena kdyz ten samy produkt sam verejne doporucuji).

"An opinion is like an asshole - everybody has one."
    - Clint Eastwood as Harry Callahan, The Dead Pool - 1988.

BTW: To, co bylo - rekneme - divne, byly (a jsou doposud) terminy, ktere
     se evidentne prekryvaji nebo neexistuji (14 dni jsou 2 mesice atp).
     Take to, ze Mandrake Linux 10.0 CZ je produkt bez privlastku, ktery
     z evidentnich duvodu neni nyni finalni verzi (alespon nebude 2
     mesice), ktera by odpovidala oznaceni. A 95% lidi, kteri to budou
     chtit pouzivat nebude lovit po precteni PR clanku detaily.
     Takze IMHO bylo vhodne Community nejprve predstavit. A jestli
     se v "jinych" konferencich nikdo nepta, pak tam asi jsou jen ovce,
     ktere muzete nakrmit comkoliv (coz mohou byt zajimavi zakaznici).
     No a hratky s nazvem Mandrakelinux asi nema cenu komentovat, kdyz
     ani firemni partneri "nic nevedi".

V kazdem pripade ziskat projektem "Community" desetitisice betatesteru
pro koncovy produkt je velmi zajimavy napad.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz