Re: KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Březen 21 19:50:28 CET 2004

> Aha. Takze 3 z Community + 2 dalsi. To je rozdil?
Ne 3 cd z comunity. Comunity jsou prave 3 cd. Situace je podobna (ne
stejna) jako Fedora core a RHEL.

> Spatne nazvy jsou zrejme v CR v poradku. Skvele.
Co je na nazvu Mandrake 10.0 CZ spatne?

> Ceska errata? Asi jste si nevsiml, ze jde jen o cesky text a ne baliky.
A co jako? Ja jsem tvzdil, ze to jsou baliky? Ja jen napsal, co obsahuje
produkt se zminenym nazvem. A to, ze je zjevne neni identicky s 10.0
Community a tedy se muze jmenovat jinak.

> To, co bylo na tom komercnim sdeleni spatne je to, ze zakryva dulezite
> skutecnosti a evidentne mylne informuje (treba ty datumy).
Ty datumy jsou zcela oficialni z oficialniho zdroje. Je ruzne zdroje
uvadeji ruzne terminy je pravda. Ale porad v tom nedivim ty evidentne
mylne informace. Kdy presne bude official nevi presne ani MandrakeSoft.

> Zajimalo by me, kde jste vytahnul, ze jsem neco oznacil za srot a ze
> prozivam nejake vasne. Ja normalne Mandrake doporucuju (na desktopy a
> zacatecnikum), takze si se svoji vizi, ze nekoho nebo neco nemam rad
> bezte prdet na nadrazi.
"bezte prdet na nadrazi" je typicky vasneproste vyjadreni :-))) Vy jste
zcela jasne oznacil 10.0 Comm za nehovy produkt (zamrzlou betu). Coz
_neni_ pravda. A pokud je, tak kazda predchozi verze libovolne distribuce
je zamrzlou betou verze nasledujici (coz taky mozny pohled na vec, mozna i
lepsi).
Stejne tak jsem nikdy netvrdil, ze neco nebo nekoho nemate rad. Nicmene
vase komentare jsou velmi vasnive a velmi zasadne stavene. Kdyz pripoctu,
ze kam mi pamet saha jste se jeste nikdy nemylil, tak proc se vlastne
divim narustajicim vasnim v libovolnem vlakne, kam prispejete...

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz