Re: ncurses & SIGWINCH

Petr Vasicek petr851 na seznam.cz
Pondělí Březen 22 10:14:28 CET 2004

>  Vsechny cesty vedou k select().
:)

>  Jinak v ncurses je pomerne dost funkci na jemnejsi pouzivani getch() --
>  to znamena  nejen blokovane/neblokovane  cteni (nodelay()). Je  mozne i
>  cekani s nejakou casovou  prodlevou. Kouknete se na wtimeout(). Ja jsem
>  pouzival cca 80 ms.
>
>  Pokud pouzivate  Gpm knihovnu pro mys  a chcete i "citlivost"  na pohyb
>  mysi pokud cekate na znak tak se mozna stejne dostanete k selectu().

Dekuji. Vrtalo mi hlavou, proc v tom prikladu nikde nemaji nejakou variantu
sleepu, prestoze pouzivaji nodelay(). Ted mi to nedalo a poradne jsem si ten
zdrojak prosel znovu a zjistil, ze v jednom case: maji nepatrny napms(). :)
Cili jeden problem s cekanim vyresen.

Diky za tipy,
Petr Vasicek
Contactel. Příjemně rychlá komunikace. Internet, hlas, data.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=70016%26url=http://www.contactel.cz