Ezmlm a automaticke zaslani FAQ po prihlaseni

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Pondělí Březen 22 10:33:17 CET 2004

On 19/03/2004, Jan Kasprzak wrote:

> : netusite nahodou nekdo, jak presvedcit ezmlm k automatickemu zaslani FAQ
> : konference kazdemu novemu uzivateli po prihlaseni? Zatim jediny zpusob,
> : na ktery jsem prisel, je zakomponovani FAQ do zpravy potvrzujici
> : prihlaseni, ale neni to uplne ono. Jednak bych dal prednost samostatnemu
> : emailu, aby to uzivatele vice trklo, a jednak to trosku komplikuje
> : vzdalenou spravu, kvuli nutnost udrzby FAQu ve dvou dokumentech (faq
> : a sub-ok). Sice by slo udelat nejake reseni, ktere by periodicky nebo
> : pri pozadavku oba texty automaticky vygenerovalo, ale to se mi take
> [...]

Co se da delat, zda se, ze to budu muset udelat stejne :) Diky za
potvrzeni toho, co jsem si uz v zasade myslel :)

Ahoj
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka