mysql z shellu a monitoring

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Březen 22 11:51:26 CET 2004

On Mon, Mar 22, 2004 at 11:42:22AM +0100, Martyn conf. wrote:

> b) zda se da vyhodnocene udaje (napr. pokud se nedopingnu na dane servery,
> tak se mi vytvori errorping.cvs soubor) vlozit do mysql databaze primo z
> shellu napr. sh. tzn. aby vzal urcite udaje (pripadne soubor, treba v csv)
> a pridal ho do databaze uplne automaticky (napr. 1x za den pres cron).
> Zatim znam pouze ovladani mysql databaze pres prikaz mysql -u martyn -p,
> zadani hesla, a ted teprve psani prikazu... to si vsak nedokazu predstavit,
> zda by slo zautomatizovat.

Ja pouzivam Smokeping, kde vidite rozptyl odezvy a ztraty. Pro sledovani
kvality linky je to dobre.

http://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RHEL-3/RPMS/

Sirku linky overite asi jen jejim zatizenim, protoze drive pouzivane
nastroje nefunguji u shapovanych linek.

Nicmene rozumne je merit prutok dat a davat do grafu. Bud pouzijte mrtg
nebo specializovany nastroj ipac-ng (take ho mamv repozitari).

Myslite: mysql -u user -pheslo -e "INSERT INTO db VALUES (1,2,3)"

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz