Edimax EW-7126 PCI s Chipset Realtek 8180L

Michal Kaspar mkaspar na ksrzis.cz
Úterý Březen 23 09:05:14 CET 2004

On Mon, Mar 22, 2004 at 08:44:34PM +0100, Jan Houstek wrote:

> Hotove binarni moduly nejsou prilis zajimave, takze stavet lze v soucasne
> dobe na tech dvou .o souborech, jeden je ubastleny gcc-2.96, druhy gcc-3.2.?.
> V te obalce rozdily v podstate nejsou.
>
> Navzdory tomu, jak by to udajne melo fungovat i mimo RH, jsem to
> nezprovoznil. Pouzil jsem na kernel stejne gcc kterym byl kompilovany ten
> binarni ovladac, zkousel jsem ruzne verze a ruzne vetve jadra, ale porad

To je právě možná chyba. Mě to začalo fungovat, až když jsem na systému
s gcc 2.96 použil ovladač, který je údajně pro gcc 3.x.

> Bud ja, nebo soudruzi od Realtecu nekde delaji chybu. Nic to nemeni na
> tom, ze by ty previty mel nekdo dostatecne silny dokopat ke zverejneni
> toho zdrojaku, pouzivani proprietalnich binarek a jeste k tomu v jadre se
> vyhybam velkym obloukem (s tou kartou jsem se potykal jen ze zvedavosti).

Tak s tímto se nedá než souhlasit. Jediný, kdo to může udělat jsou asi
majitelé a potenciální kupci.

--
Michal Kašpar