Sit pres bluetooth

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 23 11:39:40 CET 2004

trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:
> Dobrý den, chystám se zakoupit druhy adaptér bluetooth a vyzkouset
> rozchodit pres ne sit. Bluetooth mam bezproblemu rozchozeny s founem a
> GPRS. Zajimalo by me zda jste nekdo neco podobneho nezkousel, vase
> poznatky pripadne problemy, ktere mohou nastat. Pokud by jste mi mohl
> nekdo nastinit jak na to - vicemene se mi jedna o potrebne moduly pripadne
> odkaz na nejaky web. Dekuji. S pozdravem RT

pres co to mate roizchozene? Pres bluez? tak pak potom kdyz zapatrate,
co za binarky a ruzne texty v balickach s bluez jsou, jiste na to
natrefite. Zkusenost nemam (mam taky jenom BT gprs), ale kdyz jsem to
rozpohybovaval, tak jsem BT sit v dokumentaci videl.

Nebylo by vubec spatne dat k BT externi antenu (on ten meandr taky nic
moc nevyzari, obcas mi spojeni spadne a foun neni ani metr od pecky),
pak by dosahla hodne daleko. Pri probirani starych amar jsem narazil na
nekolik naprosto fantastickych anten (treba Triple-S coz je pouha vhodne
vystrizena tabulka plechu, nebo taky polovodicovou antenu kde jsou jen
tak nasekane tranzistory - ale pro tak male vlnove delky by to asi
neslo), ktere se nepouzivaji jen proto ze je chrani drsne patenty.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!