Sit pres bluetooth

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Úterý Březen 23 12:27:28 CET 2004

>pres co to mate roizchozene? Pres bluez? tak pak potom kdyz zapatrate,
>co za binarky a ruzne texty v balickach s bluez jsou, jiste na to
>natrefite. Zkusenost nemam (mam taky jenom BT gprs), ale kdyz jsem to
>rozpohybovaval, tak jsem BT sit v dokumentaci videl.
 Ano pres bluez. Spis me zajimalo jestli to nema nejake problemy pri
komunikaci
s více zarízeními. Rad bych provozoval v jeden okamzik pripojeni na net
pres GPRS +
sit. Adapter umí dle vyrobce komunikovat az se 7 protejsky. Je fakt, ze
pokud jsem pripojen
na net pres GPRS a bluetooth tak zaroven mohu pres ten samy adapter
pristupovat na
ericssona T39m z multisyncu. Takze to asi pujde.

>Nebylo by vubec spatne dat k BT externi antenu (on ten meandr taky nic
>moc nevyzari, obcas mi spojeni spadne a foun neni ani metr od pecky),
to jsem na tom o dost lip, behem 3 mesicu co to pouzivam mi to nespadlo
vinou bloutooth ani jednou (vybity foun je vec jina) a to se s telefonem
pohybuju
po celem byte (panelak 3+1). RT