XFree86 3.3.5 na workstation ft. XFree86 4.3.0.1 na servri a prepinanie klavesnice

Úterý Březen 23 16:10:02 CET 2004

On Sun, 21 Mar 2004, Lubos Moscovic wrote:

> A tu niekde zacinaju moje problemy. Vsetko totiz funguje tak ako ma az
> na to, ze nie som schopny prepnut klavesnicu na slovencinu. Kxkb v okienku
> iba nakresli err a pisem dalej len anglicky.

Jestli to treba nebude tim, ze se kxkb snazi metodou a la setxkbmap
nastavit nejakou klavesnici, jejiz definici server nezna.

> Alebo spadla do textovej konzoly s hlaskou : Xserver caught signal 11.
> Aborting. A nasledovalo asi 15 riadkov popisanych prevazne cislami. Co
> znamenaju netusim.

To znamena, ze X server spadnul na segmentation fault a ty cisla popisuji
jeho stav v okamziku kolapsu. Jestli to pada jen po hratkach s klavesnici,
tak zrejme dochazi k drazdeni nejake chyby v XKB.

Rekl bych, ze upgrade X serveru by bylo nejlepsi reseni. Pokud si ho
vyrobite v patricne zestihlene podobe, tak by 4.3 mohlo chodit stejne
dobre jako 3.3.5