Thunderbird vs MozillaMail; FireFox vs MozillaBrowser

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Úterý Březen 23 21:36:54 CET 2004

> Proc? IMHO je jen dobre, ze www prohlizec a MUA jsou ruzne programy
> (spolupracovat jim nikdo nebrani).

OK, ale ak mam jedno jadro (kniznice a pod.), tak je lepsie to mat ako
all.in.one pack, alebo nie? [s tym, ze je option-a instalovat MUA_only
or Browser_only [co AFAIK Mozilla nema - Browser MUSI byt, zvysok (MUA)
su opsny]]

OT-IMHO -  vo vseobecnosti (Lin aj Win) mam rad a preferujem male a
jednoucelove programy. Nepaci sa mi, ak Nero robi aj obaly na CD a
MP3jky, do DOC sa daju vkladat AVI, narychlo ma nepadne 5-6 veci, kt. mi
castejsie prekazaju. Zbytocna velkost, bugy, RAM ...
Toto vo svete Linuxu je zvacsa vyrazne lepsie - podla mojich predstav ...

Samozrejme obcas su velkobaliky OOo, KDE a pod. potrebne {nic proti *WM
a AbiWord}. Rovnako by sa IMO Mozilla ako cisty browser hodne tazsie
ujala, avsak teraz ...

Mozilla RoadMap - momentalne nejde web ;), ale ked som to pozeral cca 2
mesiace dozadu, tak som nic take nevidel.

Bru noc :)

AT

PS:
OT a flame:
Bolo by vhodne casom rozdelit OOo na "subpackages"? Niekto xce len Calc,
iny Writer a pod.  Sice to nemusi instalovat, ale predsa.

Na takomto principe by mohla fungovat Mozilla, alebo:
1. "zastavit vyvoj" Mozilly
2. "spojit" *len v ramci "instalaciek"* FF a TB [samozrejme, aj
separatne instalacky/packages]