Thunderbird vs MozillaMail; FireFox vs MozillaBrowser

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Březen 24 03:06:11 CET 2004

On Tue, 23 Mar 2004, Anti.Trust wrote:

> OK, ale ak mam jedno jadro (kniznice a pod.), tak je lepsie to mat ako
> all.in.one pack, alebo nie? [s tym, ze je option-a instalovat MUA_only
> or Browser_only [co AFAIK Mozilla nema - Browser MUSI byt, zvysok (MUA)
> su opsny]]

Hmmm, takze cokoliv, co pouziva glibc, by podle teto logiky mel byt jeden
all.in.one balik. Pochopitelne s moznosti pouzivat jen nektere soucasti <g>.

> OT-IMHO -  vo vseobecnosti (Lin aj Win) mam rad a preferujem male a
> jednoucelove programy.

> Nepaci sa mi, ak Nero robi aj obaly na CD, MP3jky

FYI obaly na CD dela v v Neru samostatny program a enkodovani mp3 se
taktez spousti pres externi utility (tusim ze lame). Nejak nechapu, co vam
vadi.

> Na takomto principe by mohla fungovat Mozilla, alebo:
> 1. "zastavit vyvoj" Mozilly
> 2. "spojit" *len v ramci "instalaciek"* FF a TB [samozrejme, aj
> separatne instalacky/packages]

Bod 1. nastesti v soucasne dobe nehrozi. Bod 2. je bud uplny blabol, nebo
nejaka hluboka myslenka, ktera mi ale bohuzel unika. Muzete objasnit, co
mate na mysli "spojenim v ramci instalacek"?

-- Honza Houstek