mars

Ondřej Svoboda - WEBMADE ondrej.svoboda na webmade.cz
Středa Březen 24 07:13:49 CET 2004

Zdravim,
tak koukam ze na mars prisly same spatne reakce. Duvodem proc chci na
MARS prejit je, ze mame v siti cca 100 pc, a nechce se mi u vsech
pocitacu menit klienty. Navic je tu jeste par vykopavek (NT 3.11), u
kterych nevim jestli by se jinak nez pres ipx na server dostali...

Tuesday, March 23, 2004, 10:24:25 AM, you wrote:

JL> Ty microsofti delaji problemy i s novellem samotnym.

JL> primlouvam se za verejne projednavani, obcas (kazdou chvilku, - pred
JL> cca tydnem kolega resil lantastic) se tyto vykopavky vyskytnou.

-------------------------
Bc. Ondrej Svoboda
ondrej.svoboda na webmade.cz
mobil: +420 608 205 007
 WEBMADE, spol. s r.o.
 http://www.webmade.cz
 Tel.: +420 386 359 561

PGP Key:
Key ID: 0x84C30927, Long Key ID: 0xC5A340C284C30927
Fingerprint: F68D 84CD FCD7 07ED AE39 AAB9 C5A3 40C2 84C3 0927