mars

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Středa Březen 24 11:46:19 CET 2004

On Wed, 24 Mar 2004 07:13:49 +0100
Ondřej Svoboda - WEBMADE <ondrej.svoboda na webmade.cz> wrote:

> Zdravim,
> tak koukam ze na mars prisly same spatne reakce. Duvodem proc chci na
> MARS prejit je, ze mame v siti cca 100 pc, a nechce se mi u vsech
> pocitacu menit klienty. Navic je tu jeste par vykopavek (NT 3.11), u
> kterych nevim jestli by se jinak nez pres ipx na server dostali...
>

> Tuesday, March 23, 2004, 10:24:25 AM, you wrote:

MARS
no az zas tak hrozny to nejni ...
jako malej file server se to da dokopat do pouzitelnyho
stavu ... ale je to slepa vetev ... na doziti
mel jsem trosku problemy s bindery ... pokud
nejakej soft pouzival nw zamky ... tak se to chovalo dost zahadne
s ms klientem se na tom nedalo delat bezpecne na sdileny databazi.
Mel jsem pripady kdy muj vlastni soft (psanej v clarionu ) tvrdil ze je techle par bajtu v souboru zamcenejch
a stanice vedle si je vesele premlaskla zamek nezamek ... atd ..
(nevim jestli byla chyba v marsu nebo v klientovi ... nebo nekde mezi
nima .... s NW clientem to bylo ok)... mel jsem taky problemy kdyz
jsem se pokousel nechat chodit ipx v ramci 802.2 a klient se pokousel o
burst mode (nebo jak se tomu rika ? ).... autodetekce 802.2 802.3
byla na howby ... musel jsem napsat cisla siti a ramce primo do cfg ...
pokud to behalo nad externim RIP/SAP tak bylo potreba nechat nabehnout
RIP/SAP ... nechat je tak 30 s vykecat a pak nahodit mars ...
ale to mohlo bejt zpusobeny i tim ze tam je vic siti ... a IPX a routovani je automatuv chaos ....

resume: pokud nad tim nechcete honit nejakou souborovou databazi a
jste odhodlanej to rozjet ... ->
tak to asi ustojite ... funguje to ... chce to trosku vic testovani
nez to nechate zit vlastnim zivotem ... a nevim jestli to stoji za tu praci ... navic zrovna IPX  v dratech mi k srdci moc neprirostl ... proc ? nenechat dozit ten puvodniho NW server ?

snad tak behem 14 dni se dostanu ke stroji kde mi to jeste zije
tak pak muzu poslat verzi pripadne si vobcerstvit pamet ...

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)