Zkusenosti s VariCadem

ondrakr ondrakr na volny.cz
Středa Březen 24 11:04:43 CET 2004

> uvazujeme, ze si poridime VariCad pro Linux na nejake vykresy. Mohl
> by se mi ozvat nekdo, kdo s nim ma zkusenosti? U nas je pomerne silny
> tlak na AutoCad, ale ten je jen pro Windows, pokud vim, a to bych nerad
> dopustil...
AutoCad (ten opravdovy ne  LT) a VariCad je dost ohromny rozdil s obojim se
mel tu cest pracovat. To mi prijde jako srovnavat OpenOffice.org a Kwrite.
Zalezi na tom co je opravdu potreba, jinak na 2D kresleni je celkem uz
pouzitelna posledni verze QCAD. Je i v cestine a je pod GPL a mel by si
rozumet s formatem AutoCadu dxf 2004 .
http://www.ribbonsoft.com/qcad.html

.

.