Zkusenosti s VariCadem

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Úterý Březen 23 15:49:31 CET 2004

Dobry den,

sveho casu jsem mel s touto firmou neco do cineni a mohu Vam tento SW jen
doporucit. Co se tyka HW naroku, tak tam neni zadna specialita, graficka
karta je mozna v podstate jakakoliv s OpenGL, spoluprace s jinymi Cady se mi
take zdala na dosti dobre urovni. Instalace bezproblemova. Co se tyka
podpory, tak tam prave zalezi na zpusobu jak to koupite, pokud to bude pres
web jako zahranicni zakaznik, tak mate k dispozici v podstate jen e-mail
podporu, pokud to koupite jako cesky zakaznik, tak podpora je vyrazne lepsi.
Co se tyka vstricnosti, tak tam nebyl zadny problem.
Dokumentace byla take velmi dobre zpracovana, ale vetsinou prvni vychazi v
anglictine a pak se zpozdenim v cestine.

Pokud o VariCadu vazne uvazujete, tak je urcite kontaktujte. Predvadecky jsou
zcela bezne a da se pri tom i dost naucit, takze pak nemusite platit za
skoleni.

JiPi

p.s.
uz je to nejaky cas, takze pokud se neco zmenilo, tak se na mne nezlobte.