rozne locales pre roznych userov

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Středa Březen 24 18:24:09 CET 2004

DD

Preferujem nastaveny POSIX, pre locale-purge ENG popr.+SK+CZ. Ako root
aj user; GUI, KDE aj commandline - mam rad komunikaciu len v ENG (je mi
to blizsie, udrziam si slabu ENG, preklady mi zatial *nikdy* nepomohli -
proste IMHO k PC patri ENG - samozrejme, je moznost, ze si moze user
vybrat lokalizaciu a pod.)

Problem:
Ako a kde (konfiguraky v ~?) nastavim, aby root a userx mali *sh
komunikaciu v ENG a ti ostatni v CZ/SK?

Zatial som to vzdy patricnymi debian utlitkami a /etc/locale* nastavoval
na ENG, kde na mna zatlacili, tak som zas pouzil Sk a prekusol tie (IMHO
hnusne) lokalizovane hlasky.

Dik.
AT

PS:
V suvislosti s tym, ako prehnat vsetky (aj instalovane) baliky cez
locale-purge?