samba a cestina

Jaroslav Hunka hunka na marbo.cz
Středa Březen 24 21:20:54 CET 2004

Zdravim,

na Linuxovem serveru  (SUSE 9.0) mi bezi samba (2.2.8a). Ma nastaveno, aby pouzivala ISO8859-2 a
cp852. Pokud se divam z klienta (W98, nebo W2k popr. WXP) na disky na "samba serveru", tak je
cestina OK. Pokud se divam z konzole na sdilene adresare samba serverem - je cestina OK. Pokud je ovsem klientem Linux (suse9.0 nebo Mandrake 9.1 aj.) na kterem taky bezi Samba server s parametry ISO8859-2 a cp852 (a nebo nebezi - to je jedno), neni kodovani spravne! Spravne se koduje ýáíéú a ÝÁÍÉÚ ostatni znaky jsou chybne. A to i v pripade ze klient je zaroven server (tedy ze se koukam na SMB sdilene disky primo klientem se sdileneho serveru - tedy sit o 1PC). Problem je tedy Linux - LInux (Linux - win nwbo win - win, nebo win - linux ...bezi OK)
 Zrejme mi utekla nejaka podstatna malickost. Mohl by mi s tim nekdo poradit?

Dik
Jaroslav Hunka