samba a cestina

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Středa Březen 24 22:23:41 CET 2004

Jaroslav Hunka wrote:

>Zdravim,
>
>na Linuxovem serveru  (SUSE 9.0) mi bezi samba (2.2.8a). Ma nastaveno, aby pouzivala ISO8859-2 a
>cp852. Pokud se divam z klienta (W98, nebo W2k popr. WXP) na disky na "samba serveru", tak je
> [...]
Zdravim,
mno s tymto som mal onehda problem aj ja a chyba bola medzi klavesnicou
a stolickou (aspov v mojom pripade). Mozno som ta nepochopil,
alebo nepises ako mountujes dany sambovsky disk na linuxovej stanici -
totizto pri mountovani si musis nastavit parametre iso8859-2 a cp852.
Nastavenie smbservra na danej pracovnej stanici by na to myslim nemalo
mat ucinok.
Hodne zdaru.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic