SOLVED Re: Thunderbird vs MozillaMail; FireFox vs MozillaBrowser

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Březen 25 01:06:42 CET 2004

> To vyvojari vidi uz pomerne dlouho. Jenze jsem cetl i puvodni verze
> roadmap a podle tech mela ta budoucnost uz davno nastat.

Mala a snad aj mohla. Dnes som na XP skusil FF - proste v renderovani je
to delo! Mnohi to uz sice asi viete, ale pre mna to bolo cosi uzasne a
neuveritelne. Bez ohladu na to, ci islo o jednoduche html, root.cz,
nvidia.com al. aj M$.com. Proste som mal dojem, akoby sa zrychlil aj
web, hoci ...

> Vzhledem k vyse uvedenemu nesdilim vase svate nadseni a kategoricke soudy
> o tom, co bude v lete, prenechavam povolanejsim vizionarum. Kdybych mel
> vsem podobnym predpovedim verit, pak bychom (namatkou) dnes komunikovali
> s pocitaci ("pate generace") lidskou reci, CISC procesory bychom videli
> leda v muzeu a uz osm let bychom pouzivali vyhradne IPv6.

Developeri tvrdia jun, to ja som dal rezervu na september :), snad sa
nepletiem. {IMHO budu donuteni, lebo ak budu FF&TB 1.1+ [pre istotu],
tak z beznych userov [okrem velkych podnikov//zvyku BFU] nebude mat
nikto dovod pouzivat "otrasnu" Mozillu, ale pouziju squely/u FF&TB -
ostavam pri svojom nadseni z dnesneho otestovania FF+XP}.

Mate plnu pravdu :), ale bez nadsenia a dufania (a obcas snad aj naivity
[s uvodzovkami, ci bez?]) by tu nebol ani Linux, ci Mozilla.
Samozrejme, ze nie som vizionar, ak ma vsak nazvete svata prostoto, tak
sa neurazim :)).

Tak, ci onak sa zhodneme na tom, ze to je potrebne, ze co najskor, a ze
na Mozillu ako "combo" uz treba pomalicky zabudnut.

OK, bru noc, ci co.

AT