SOLVED Re: Thunderbird vs MozillaMail; FireFox vs MozillaBrowser

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Březen 24 22:33:46 CET 2004

On Wed, Mar 24, 2004 at 05:19:50PM +0100, Anti.Trust wrote:

> http://www.mozilla.org/roadmap.html#a-new-roadmap
>
> Staci si precitat poslednych 40% clanku a mne z toho vychadza (velmi
> zjednodusene):
> Aj samotni developeri vidia buducnost v FF+TB.

To vývojáři vidí už poměrně dlouho. Jenže jsem četl i původní verze
roadmap a podle těch měla ta budoucnost už dávno nastat.

> Takze pokial to neprinasa velke komplikacie, resp. sa teraz ci v obdobi
> par mesiacov prechdza (napr.) z IE + O/OE, tak sa UZ TREBA sustredit na
> FF&TB. Za par mesiacov (najneskor september) to bude "jedina rozumna"
> moznost. [samozrejme mame mutt a links :)]

Vzhledem k výše uvedenému nesdílím vaše svaté nadšení a kategorické soudy
o tom, co bude v létě, přenechávám povolanějším vizionářům. Kdybych měl
všem podobným předpovědím věřit, pak bychom (namátkou) dnes komunikovali
s počítači ("páté generace") lidskou řečí, CISC procesory bychom viděli
leda v muzeu a už osm let bychom používali výhradně IPv6.

                                                       Michal Kubeček