OT: posilani SMS z mobilu bez preruseni gprs spojeni

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 25 14:12:39 CET 2004

Jan Kokoska wrote:

> To je otazka nastaveni mobilu.. treba N6310i umi posilat SMS pres GPRS
> (je mozne, ze to je obecna vlastnost mobilu s GPRS). Takze ve stejne
> session, kterou mate na data, se odesle i SMS (oboje tam tlacim pres
> BT).

Ten samy phoun mam (bohuzel je to teda pekny @!$#%! - bohudik je
sluzebni) take. Mohl byste mi prosim lehce nastinit jak?

Znam totiz ve sve omezenosti pouze 2 zpusoby:

1. AT prikazy
2. gnokii

Pricemz AT prikazy funguji jen kdyz je modem volny. A gnokii mi zarve ze
nemuze, nebot /dev/rfcomm0 uz je otevren pro ppp. Tedy abych se priznal,
tak tu gnokii jsem s volnym portem ani nezkousel :o)

Dekuji,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!