posilani SMS z mobilu bez preruseni gprs spojeni

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Březen 25 14:32:18 CET 2004

On Thu, 25 Mar 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobry den,
>
> je nejakym zpusobem mozne posilani SMS z mobilu pripojeneho pres BT bez
> preruseni gprs spojeni (tj. nepouzit klasicky postup odpojeni ppp,
> poslani sms a pripojeni ppp)?

jde, ale musite to vzit bohuzel do ruky a napsat to rucne. Pokud mate
zamky device kvuli gprs, tak se na to asi softwarem nedostanete. Resp.
takhle to funguje na me n6310i, kterou mate tez, jak se drive zminujete...

> Abych se priznal, na te titerne nesmyslne klavesnicce telefonu nejsem
> schopen napsat vic nez dve slova. Potrebuji poslat delsi sms (SQL
> select), takze sms via mail nevyhovuje.

No, to mate asik pech ;-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...