System na udrzbu minidistribuce [WAS: OT: distro na router]

Čtvrtek Březen 25 14:54:02 CET 2004

On Thu, 25 Mar 2004, Jan Houstek wrote:

> To jsem taky zvazoval. Jenze v Debianu ma glibc 13.1MB (2.2.5 z Woodyho,
> 2.3.2 ze Sarge ma 15.9MB) a to mi nestoji za problemy s ulibc. Opet to je
> pohodlnost, nejsem zvedavy na to, ze mi pak neco nebude fungovat, co jinde
> funguje, a budu to muset extra pro ty routery ladit. Navic verim, ze i
> tech 13.1MB by se dalo jeste znacne ocesat.

To si pis, ze ano: kdyz se koukam na svou glibc, tak vidim, ze je
nejakych 2,2 MB v /lib, 1,6 MB v /lib/i686 vicemene duplicitnich (pouze
optimalizovane verze toho, co uz je v /lib) a 3,7 MB v /usr/lib/gconv
(coz asi neni moc potreba, protoze od nejakeho routeru se neocekava, ze
bude umet tisic ruznych kodovani) a cca 1,5 MB smeti kolem. Cili to
lze zkrouhnout tak na 2,5 az 3 MB pri zachovani podstatne funkcnosti.

(Dohromady je to 9 MB, tak by celkem zajimalo, co tam ma Debian
navic...nejake locales? Pokud ano, tak jsou taky postradatelne.)