DLink DWL520+

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Březen 25 16:11:54 CET 2004

> 	To ale resite trosku neco jineho - WEP mimo jine je (rozumej Mel
> byt) proti neutorizovanemu uzivani pasnma apod. - tam Vas
> zpusob nepomuze... a registrace MAC adres taky ne, moderni
> sitovky to umi v cuku letu menit... (a odchytit nejaky ARP
> request/response snad zvladne kazdy script kiddies)

zda sa ze to co hovorite ma logiku. :o) okey - nie je problem na AP
zapnut
autorizaciu na MAC adresy a zaroven spravit filter na IP/MAC pair. ma te
vy (alebo niekto tu v konfere) skusenost s tym, ci je mozne, aby boli
sucasne
pripojenie dvaja wifi klienti k tomu istemu AP s tou istou IP a MAC? ako
sa to
bude chovat? ak to chodit nebude, filtrovanie na IP/MAC pair by malo byt
IMHO
dostatocne..