DLink DWL520+

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Březen 25 16:37:40 CET 2004

On Thu, Mar 25, 2004 at 04:11:54PM +0100, Rybarik, Michal wrote:

> zda sa ze to co hovorite ma logiku. :o) okey - nie je problem na AP
> zapnut
> autorizaciu na MAC adresy a zaroven spravit filter na IP/MAC pair. ma te
> vy (alebo niekto tu v konfere) skusenost s tym, ci je mozne, aby boli
> sucasne
> pripojenie dvaja wifi klienti k tomu istemu AP s tou istou IP a MAC? ako
> sa to
> bude chovat? ak to chodit nebude, filtrovanie na IP/MAC pair by malo byt
> IMHO dostatocne...

Bude se to chovat uplne stejne jako dva pocitace se stejnou mac v jednom
hubu. Rozumne je si vycihat MAC, ktera tam zrovna neni, nebo ji prebit
signalem. Ale jsme dost off.

Jeste reakce proc vyrobci tolik propaguji WEP256? Je to marketingova
strategie, kdyz budou dva vyrobci a jeden bude nabizet WEP64 a druhy
WEP256, ktereho zvolite?

Hezky den,
-- Dalibor Straka