Python: Zabití vlákna vytvořeného modulem threading

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Březen 25 20:45:34 CET 2004

Jan Fuchs wrote/napsal:
:
: Chci uživateli dovolit, aby je obě mohl zabít stisknutím tlačítka.
: Představoval jsem si něco jako
:
:   prvni_TH.exit()
:   druhe_TH.exit()
:
: , ale v modulu threading jsem nic podobného nenašel. Kontrolovat ve
: vláknech jestli je uživatel nechce náhodou zabít se mi nelíbí. Tak mě
: napadlo následující řešení.

Bez záruky, ale myslím, že korektní je ve threadu pravidelně testovat na
to, zdali náhodou nemá být ukončen... Alespoň ve Webware se to tak řeší
(http://webware.sf.net/)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>