Python: Zabití vlákna vytvořeného modulem threading

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Úterý Březen 30 11:41:12 CEST 2004

Ahoj,
díky za radu. Nakonec jsem to udělal přesně podle Tebe. Nevím co se mi
na tom zprvu nelíbilo, ale teď mi to přijde jako nejrychlejší a
nejkorektnější řešení.

Když jsem zkoušel zabíjet vlákna KILLem, umřelo to komplet celý, takže
tudy nevede ani "špinavá" cesta.

     S pozdravem Fuky

--

 * Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, * Debian.cz *