Jak spravne trenovat spamassassin

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Pátek Březen 26 09:32:29 CET 2004

Nekde jsem vystrachal script a dle rad v konfere upravil na format /Maildir
Spamy se poslou na adresu _spam spatne vyhodnocene na _notspam a pak se to
treba o pulnoci necha projet tim scriptem.
Ale je to pouze pro info jakou cestou se vydat. Nastavuje to uzivatelske
hranice, nikoliv globalni. Mozna z toho pujde ledacos vycist. Ja osobne to
nepouzivam, nebot mi bohate postacuje default nastaveni + nejake ty drobne
upravy.
Honza Volesak

#!/bin/sh
if [ -e /home/_spam/Maildir/new/*.* ]; then
/usr/bin/sa-learn --spam -p /etc/mail/spamassassin/user_prefs \
--dir /home/_spam/Maildir/new/
rm /home/_spam/Maildir/new/*.* > /dev/null
fi

if [ -e /home/_notspam/Maildir/new/*.* ]; then
/usr/bin/sa-learn --ham -p /etc/mail/spamassassin/user_prefs \
--dir /home/_notspam/Maildir/new/
rm /home/_notspam/Maildir/new/*.* > /dev/null
fi

/usr/bin/sa-learn --rebuild -p /etc/mail/spamassassin/user_prefs