OT: bezpecnost zcizeneho harddisku

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 29 15:30:16 CEST 2004

> Tohle samozřejmě řeší přímo HW šifrující řadice. Umí třeba načíst klíče

  No ale neresi to, ze potrebujete lidsky zasah pro nabootovani. Zatim
vsude, kde jsem delal, byl cennejsi unattended boot, nez sifrovani disku.

								Michal

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----