OT: bezpecnost zcizeneho harddisku

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Březen 29 15:41:33 CEST 2004

Michal Kara napsal(a):
>   No ale neresi to, ze potrebujete lidsky zasah pro nabootovani. Zatim
> vsude, kde jsem delal, byl cennejsi unattended boot, nez sifrovani disku.

Záleží na konfiguraci a schopnostech dané karty. Pokud to nastavím tak,
že si to má pamatovat klíče trvale, dokud se s tím nepokusí někdo
pohnout, otevřít atd, tak je to v pořádku a nabootuje to.
Pokud chci mít na každý start přítomnou obsluhu, tak si nastavím
zahození klíčů při power off/on cyklu nebo i jen při restartu systému.

	Majkl